Noppeid IT ajaloost (Nädal 1)
1. Perforkaardid
2. Virtual Boy
Virtual Boy oli videomängukonsool, mille Nintendo andis välja 1995. aastal. Seda reklaamiti esimese mängukonsoolina, mis suudaks kujutada stereoskoopilist 3D-graafikat. Ostude arv oli üle poole vähem kui oli eeldatud ja 1996. aastal katkestati konsooli tootmine.
Virtual Boy läbi kukkumisel oli palju põhjused, peamised nendest olid see, et konsooli oli ebamugav kasutada, ekraan kasutast ainult musta ja punast värvi ning konsool oli kallis.
Konsool oli eelkäija tänapäevastele VR masinatele. Idee Virtual Boy taga oli hea, aga tehnoloogia ei olnud küllalt arenenud ja konsool ise oleks pidanud kauem arengus olema, enne seda kui tootmisele ja müügile läks.
3. Sony Corporation Olfactive TechnologiesSony on praegult arendamast tehnoloogiat, mis võimaldaks mängijatel haista mängu mida mängitakse. Idee ise ei ole just kõige tobedam asi, kuid ma ei usu, et see tehnoloogia näeb laialdast kasutamist. Paljud mängud ei näeks eriti suurt kasu sellest, isegi mäng, mida reklaamis endas kasutati. The Last Of Us ei ole maailm, mille lõhn oleks midagi, mida enamus inimestest haista sooviksid. Ma usun, et sellest tehnoloogiast võib kasu olla sarnastel elamustel, nagu näidati nende videos, näiteks lõbustus pargi elamustel, aga suurt kasu ei tule sellelt näiteks konsoolidele, sest enamus mängud ei sisalda asju ja kohti mille haistmine elamust paremaks teeks. Ma arvan, et enamus mängudest oleks palju hullemad, kui sa haistaksid neid kohti kus su tegelane on, näiteks on paljudes mängudes kanalisatsiooni tunnelid kohad, kust tegelane läbi käib, siiski ei usu ma et paljud inimesed naudiks seda kuidas need kohad lõhnaksid.
Viited:
https://www.ibm.com/history/punched-card
https://www.punctum.com/interest/punch/index.en.html
https://www.historyofinformation.com/detail.php?id=3637
https://www.fastcompany.com/3050016/unraveling-the-enigma-of-nintendos-virtual-boy-20-years-later
Kommentaarid
Postita kommentaar